Published on: November 22, 2019

Trestle Cove Footbridges Are Open

A more official inauguration of the footbridges will take place in the Spring.

Take a moment to review the guidelines applicable to those who venture on the path.

Have a nice walk!

Passerelles ouvertes à l'anse Trestle/Trestle Cove Footbridges Are Open

🤩 Les passerelles à l'anse Trestle sont désormais accessibles et offrent des points de vue à couper le souffle! Voilà que notre réseau de sentiers de 12,6 km s’étendant du centre-ville de Knowlton jusqu’à l’autoroute 10, dans le secteur de Foster, est complet! 🥳 Une inauguration plus officielle des passerelles aura lieu au printemps.👀 Prenez un moment pour lire les règlements avant de vous y aventurer (voir photo dans les commentaires).Bonne promenade! ********🤩 The footbridges at Trestle Cove are now accessible and offer breathtaking views! Now our 12.6 km trail network from downtown Knowlton to Highway 10 in the Foster area is complete! 🥳 A more official inauguration of the footbridges will take place in the Spring.👀 Take a moment to review the guidelines applicable to those who venture on the path (see photo in the comments).Have a nice walk!

Posted by Ville de Lac-Brome on Friday, November 22, 2019

‹‹ Back to All News