Published on: December 11, 2020

Video – 2021 Budget Forecasts

Do you have any questions?

Send them to us by noon on Monday at reception@ville.lac-brome.qc.ca.

Présentation des prévisions budgétaires 2021 | 2021 Budget Forecasts Presentation

💲 Les prévisions budgétaires 2021 seront adoptées lundi à huis clos à cause du contexte sanitaire actuel. Toutefois, pour vous permettre d'être bien informés, nous rendons publics dès aujourd'hui : ▪️ la vidéo ci-dessous ▪️ le document de la présentation 👉 ville.lac-brome.qc.ca/fr/download/previsions_budgetaires/PPT-BUDGET-2021.pdf Vous avez des questions❓ Faites-les-nous parvenir d'ici lundi midi en écrivant à reception@ville.lac-brome.qc.ca. 💲 The 2021 budget forecasts will be adopted Monday in a special meeting closed to the public because of the current health situation. However, in order to keep you well informed, we are making public today : ▪️ the video below (the English version starts at 15:00)▪️ the presentation document 👉 ville.lac-brome.qc.ca/fr/download/previsions_budgetaires/PPT-BUDGET-2021.pdf Do you have any questions❓Send them to us by noon on Monday at reception@ville.lac-brome.qc.ca.

Posted by Ville de Lac-Brome on Saturday, December 12, 2020

‹‹ Back to All News